Customer Success Specialist

Rekrytointi Työpaikat

Sykkiikö sydämesi asiakaspalvelulle ja rakastat ongelmanratkaisua? Tule rakentamaan Suomen parasta asiakaskokemusta!

Yritys

Palkkaus.fi on ohjelmistoyhtiö, joka kehittää ja myy uuden sukupolven palkanlaskentaohjelmaa. Ohjelma yhdistää työntekijän, yrityksen ja tilitoimiston saumattomasti ja helppokäyttöisen ohjelmamme asiakkaina on jo 10 000 yritystä sekä 200 tilitoimistoa.

Palkkaus.fi on ainoa avoin ohjelmisto, joka mahdollistaa uusien ekosysteemien kehittymisen ja kustannustehokkaat integraatiot muille ohjelmistoille. Rajapintojamme ja ohjelmistoamme käyttävät kymmenet kumppanit kuten Holvi, Talenom, Procountor Solo, Visma Hausvise, Isolta, Treamer, Briox ja moni muu.

Työ

Haemme asiakaspalvelutiimiimme kokenutta asiakaspalvelun huippuosaajaa. Asiakkaitamme ovat tilitoimistot, yritykset ja niiden työntekijät, ja palvelemme heitä sekä puhelimitse että sähköpostitse. Tiketöintiohjelmana meillä on Zendesk.

Tässä tehtävässä autat asiakkaita palkanmaksuohjelman käyttöön, palkanlaskentaan ja työsuhdeasioihin liittyvissä kysymyksissä. Asiakaspalvelun perustoimintojen lisäksi osallistut asiakasviestintään, käyttöönottokoulutuksiin sekä monipuolisiin back office -tehtäviin. Osallistut aktiivisesti asiakaspalvelun kehittämiseen tuomalla uusia ideoita asiakkaiden odotusten ylittämiseksi.

Työpäiväsi muodostuvat yhdistelmästä rutiineja ja vaihtelevia, ja joskus yllättäviäkin, tilanteita. Vastaat asiakkaiden kysymyksiin ja luot ohjeistuksia, testaat uusia ominaisuuksia ja varmistat, että asiakkaamme saavat otettua ohjelman käyttöön sujuvasti. Suunnittelet yhdessä muun tiimin ja asiakkaiden kanssa heille sopivat palvelumallit ja koulutat asiakkaita käyttämään ohjelmaa tehokkaasti. Raportoit niin asiakkaiden kehitysehdotukset kuin virhetilanteet tuotekehitykselle nopeasti ja selkeästi.

Sinä

Sinulla on jo kokemusta asiakaspalvelusta ja haluat kehittyä asiakaspalvelun huippuosaajana. Olet sinut uusien ohjelmistojen kanssa ja nopea omaksumaan uutta tietoa. Ratkaiset asiakkaiden ongelmia asiakaslähtöisesti ja nopeasti, ja viestit selkeästi niin kirjallisesti kuin suullisesti. Työssä pärjää itsenäisellä työotteella, mutta sitä ei tehdä yksin vaan tiiviisti yhteistyössä muun tiimin kanssa.

Ihannetapauksessa sinulla on ennestään kokemusta palkanlaskennasta, mutta tarvittaessa koulutamme sinut tehtävään. Voit olla esimerkiksi palkanlaskennan ammattilainen, joka haluaa toimia ja hyödyntää osaamistaan asiakasrajapinnassa, tai teknisen asiakastuen konkari, joka haluaa laajentaa osaamistaan ja ottaa haltuun uuden toimialan. Tai voit olla vastavalmistunut HR-tehtävistä kiinnostunut, jolla on takataskussa uusimmat tiedot työlainsäädännöstä ja kokemusta asiakaspalvelusta muulta alalta. Tärkeintä on tinkimätön asiakaspalveluasenne sekä halu oppia.

Tunnistat itsesi seuraavista

  • Soveltuva koulutus ja aikaisempaa kokemusta asiakaspalvelusta
  • Ymmärrystä ja kiinnostusta oppia lisää yritysten palkka- ja taloushallinnosta
  • Kokemusta digitaalisista palveluista ja jostain tiketöintiohjelmasta
  • Hyvät viestintätaidot suomeksi ja englanniksi
  • Asiakaslähtöinen ja ratkaisukeskeinen tapa toimia
  • Kyky luoda ja ylläpitää tehokkaita rutiineja

Tarjoamme

  • Toimintaympäristön, jossa kehittyä huippuammattilaiseksi
  • Kilpailukykyisen palkan
  • Laajan työterveyshuollon, vapaa-ajan tapaturmavakuutuksen, liikunta- ja kulttuuriedun sekä puhelinedun
  • Joustavan työympäristön, modernit työkalut ja mahdollisuuden etätyöskentelyyn
  • Hauskat työkaverit, jotka ovat oman alansa huippuosaajia

Muuta

Aloitus: Toivomme, että voit aloittaa tammikuussa 2023.
Kesto: Kokoaikainen ja vakituinen
Sijainti: Helsinki

Miten haet

Lähetä meille napakka hakemus ja kerro mikä on sinun asiakaspalvelun supervoimasi? Hakemus ja CV (LinkedIn-linkki käy) osoitteeseen people@palkkaus.fi mahdollisimman pian, mutta viimeistään 11.12.2022 mennessä otsikolla ”Customer Success Specialist”. Aloitamme hakemusten läpikäynnin jo hakuajalla, joten ethän turhaan aikaile hakemisen kanssa.

Lisätietoja tehtävästä

Haluatko jutella tehtävästä tarkemmin? Sanna Pohjola, Chief Happiness Officer, kertoo sinulle mielellään lisää. Hänet tavoitat parhaiten soittamalla numerosta 044 575 8523 tai sähköpostilla: sanna.pohjola@palkkaus.fi

Lue lisää yrityksestä: www.palkkaus.fi