Tiedote: Palkkaus.fi -palvelu nyt myös työntekijöille

Palkkaus.fi avattiin myös työntekijöille 18.11.2014. Lue lehdistötiedote ja katso lisämateriaalit täältä.

TIEDOTE: Keskiviikko 18.11.2014 Klo 9:00

Palkkaus.fi toi työntekijöille uuden tavan löytää töitä

Palkkaus.fi avasi uuden palvelun työntekijöille. Nyt työntekijät ja palkkaavat kotitaloudet löytävät toisensa helposti. Palvelun avulla ammattilainen voi löytää lisää töitä ja myös mainostaa osaamistaan sosiaalisen median kautta tai suoraan kotitalouksille. Palkkaus.fi on verkkopalvelu, jolla kotitalous voi hoitaa kaikki palkanmaksuun liittyvät velvoitteet helposti.

”Palkkaus.fi on avannut työtekijän palvelun, joka auttaa työntekijää ja helpottaa työllistymistä. Laillinen työ on kaikkien etu.”, sanoo Matti Harjuniemi, SAK:laisen Rakennusliiton puheenjohtaja.

Esimerkiksi rakennusalan ammattilainen voi avata maksutta oman Palkkaus-profiilin, jossa voi kertoa osaamisestaan ja töistään. Profiilia voi itse mainostaa sosiaalisen median kautta tehokkaasti ja Palkkaus.fi-palvelua jo käyttävät tuhannet kotitaloudet löytävät ammattilaisen palvelusta.

”Tällaisia uusia innovaatioita tarvitaan, jotta saamme lisää hyvinvointia kaikille. Palkkaus.fi vähentää harmaata taloutta ja auttaa työllistymään.”, sanoo johtaja Kai Mykkänen Elinkeinoelämän Keskusliitosta.

Työntekijälle palvelu tuo monia etuja:

• Omaan yritykseen tai kalliisiin laskutuspalveluihin verrattuna työntekijälle jää enemmän käteen.
  • Helppo tapa markkinoida osaamistaan verkossa ja löytää näin lisää töitä palvelusta.
  • Tehtäessä työtä kotitalouksille työntekijä ei tarvitse yritystä.
  • Työntekijän eläke ja sosiaaliturva hoituvat kuntoon.

Kotitaloudelle, joka toimii työnantajana, Palkkaus.fi on helpoin ja edullisin tapa palkkaamiseen:

• Kaikki palkanmaksuun liittyvä onnistuu yhdellä verkkopankkimaksulla.
  • Palkkaus.fi auttaa kotitaloutta ammattilaisen löytämisessä.
  • Lain edellyttämät työantajavelvoitteet on helppo hoitaa.
  • Kotitalousvähennyksen voi myös hyödyntää tehokkaasti.

Kotitalouden palvelumaksu on ainoastaan neljästä kymmeneen euroa palkanmaksua kohti. Työntekijälle palvelu on maksuton.

Tänä jouluna myös joulupukin palkka on helppo maksaa laillisesti ensimmäistä kertaa. Palkkaus.fi-palvelusta löydät pukin ja palkan voit maksaa ilman palvelumaksua. "Haluamme olla omalta osaltamme tukemassa suomalaista työtä ja kannustaa ihmisiä lailliseen palkanmaksuun.", toteaa Janne Isosävi.

Palkkaus.fi on mukana Slush-tapahtumassa Helsingin Messukeskuksessa 18.11.2014. Osastomme tapahtumassa on numero 1.15.

Tervetuloa tapaamaan meitä ja testaamaan Palkkaus.fi-palvelua!

Lisätietoja antavat:

Janne Isosävi, perustaja, Palkkaus.fi, 050 571 7557

Jukka Kiiskinen, perustaja, Palkkaus.fi, 050 571 7551

Käyttäjämme suosittelevat

henrietta kvist

”Palkat ja kaikki niihin liittyvät velvoitteet hoituvat helposti ja luotettavasti yhdessä paikassa, eikä minun tarvitse miettiä asiaa jälkikäteen. Suuri hyöty on myös siitä, että tilitoimistollani on suora pääsy ajantasaisiin raportteihin.”
Henrietta Kvist, yrittäjä / Linguajoy Kielikerhot Oy

henrietta kvist

“Palkkaamalla itse säästin yli 40% remontin kustannuksista”
Mikko J. Salminen, Kauniainen

Auttava ja ystävällinen asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysymyksiä liittyen palkkaamiseen, asiakas­palve­lumme auttaa sinua mielellään.

Haluamme kehittää palvelusta mahdollisimman hyvän, joten myös palautteesi on meille erittäin tärkeää.

aspa@palkkaus.fi

Kokeile palkkalaskuria

Arvioi työntekijän palkkaa, työnantajan kustannuksia ja sivukuluja.

Kokeile laskuria!

Palkanlaskentaohjelma

Kaikki palkanlaskentaa ja palkanmaksuun liittyvä yhdellä maksulla! Tulorekisteri toimii myös automaattisesti.

Aloita heti!