Tiedote: Palkkaus.fi on avattu

Palkkaus.fi on avattu 13.8.2014. Lue lehdistötiedote ja katso lisämateriaalit täältä.

TIEDOTE: Keskiviikko 13.8.2014 Klo 11

Palkkaus.fi -palvelu mahdollistaa palkkaamisen ilman byrokratiaa

Keskiviikkona 13. elokuuta avattava uusi Palkkaus.fi-palvelu tekee kotitalouksien työllistämisestä helppoa. Se on verkossa toimiva kotitalouden palkanmaksupalvelu, jonka avulla yksityishenkilö voi vaivattomasti ja edullisesti hoitaa muutamassa minuutissa kaiken palkkaamiseen liittyvän yhdessä paikassa.

”Yksityiseen palkkaamiseen liittyvä byrokratia on Suomessa aivan liian monimutkaista. Haluamme tehdä laillisesta palkkaamisesta niin helppoa, että ei ole mitään syytä maksaa pimeästi. Ennen kaikkea haluamme helpottaa ihmisten arkea”, sanoo Janne Isosävi Palkkaus.fi-palvelua tuottavasta Suomen Palkanlaskenta Oy:stä.

Palkkaus.fi-palvelulla kaikki palkkaamiseen liittyvä hoituu yhdestä paikasta:

1. Palvelu auttaa työsopimuksen laatimisessa
  2. Lakisääteiset vakuutukset saa suoraan palvelun kautta
  3. Palkan maksaminen onnistuu helposti yhdellä verkkopankkimaksulla.
  4. Palvelu tekee automaattisesti työnantajalta vaadittavat ilmoitukset, tilitykset ja maksut eri tahoille oikea-aikaisesti, esimerkiksi Verohallinnolle, työeläkeyhtiöille ja vakuutusyhtiöille.

Palkkaus.fi-palvelulla myös kotitalousvähennys on helppo käyttää. Palvelussa on arkisto kaikista maksuista ja ilmoituksista, jolloin kokonaiskuva on nähtävissä yhdessä paikassa. Yksityisille rakentajille palvelussa on myös maksuton Raksaloki.

Palkkaus.fi-palvelun palvelumaksu on 1 % maksetuista palkoista, vähintään 4 euroa mutta korkeintaan 10 euroa (sis. Alv 24 %) palkanmaksua kohti. Työntekijälle palvelu on maksuton.

”En osaa kuvitella, että palkkaamiseen liittyvää paperisotaa voisi hoitaa yksinkertaisemmin. Tämän jälkeen tietämättömyys on vain tekosyy olla hoitamatta asioita lain mukaan. Toivon, että Palkkaus.fi-palvelu löydetään mahdollisimman pian ja laajalti”, kommentoi Ann Selin, Palvelualojen ammattiliiton PAM:n puheenjohtaja.

"Juuri tällaista tarvitaan: Palkkaus.fi helpottaa työllistämistä ja vähentää veronkiertoa”, sanoo Kai Mykkänen, Elinkeinoelämän Keskusliiton uudistumisen ja vaikuttamishankkeiden johtaja.

”Palkkaus.fi on vahvasti yhteiskunnallinen palvelu, joka helpottaa työllistämistä ja laillisen työn tekemistä. Uskomme, että sitä kautta omalta osaltamme lisäämme rehellistä, suomalaista työtä ja autamme harmaan talouden torjunnassa”, sanoo Janne Isosävi.

Lisätiedot:

Janne Isosävi, perustaja, Palkkaus.fi, 050 571 7557

Jukka Kiiskinen, perustaja, Palkkaus.fi, 050 571 7551

Käyttäjämme suosittelevat

henrietta kvist

”Palkat ja kaikki niihin liittyvät velvoitteet hoituvat helposti ja luotettavasti yhdessä paikassa, eikä minun tarvitse miettiä asiaa jälkikäteen. Suuri hyöty on myös siitä, että tilitoimistollani on suora pääsy ajantasaisiin raportteihin.”
Henrietta Kvist, yrittäjä / Linguajoy Kielikerhot Oy

henrietta kvist

“Palkkaamalla itse säästin yli 40% remontin kustannuksista”
Mikko J. Salminen, Kauniainen

Auttava ja ystävällinen asiakaspalvelu

Jos sinulla on kysymyksiä liittyen palkkaamiseen, asiakas­palve­lumme auttaa sinua mielellään.

Haluamme kehittää palvelusta mahdollisimman hyvän, joten myös palautteesi on meille erittäin tärkeää.

aspa@palkkaus.fi

Kokeile palkkalaskuria

Arvioi työntekijän palkkaa, työnantajan kustannuksia ja sivukuluja.

Kokeile laskuria!

Palkanlaskentaohjelma

Kaikki palkanlaskentaa ja palkanmaksuun liittyvä yhdellä maksulla! Tulorekisteri toimii myös automaattisesti.

Aloita heti!